magistrsko delo
Povzetek
Teoretični del magistrskega dela govori o komunikaciji, svetovnem spletu kot produktu tehnološkega razvoja in pojavu spletnega komuniciranja. Slednja se dandanes uporablja na številnih področjih, močan vpliva pa ima tudi na trženje in odnose z javnostmi. Spletna komunikacija je na ti dve področji prinesla nova orodja ter tudi nove komunikacijske kanale. Praktični del diplomske naloge daje vpogled v podjetje Celjski sejem d.d., ki se ukvarja z organizacijo sejmov ter drugih dogodkov. Namen magistrskega dela je bilo ugotavljanje vpliva spletnega komuniciranja na podjetje ter njegove javnosti.
Ključne besede
splet;komuniciranje;trženje;odnosi z javnostmi;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2015 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko |
Založnik: |
A. Obrez |
UDK: |
659.4:316.77(043.2) |
COBISS: |
19099414
|
Št. ogledov: |
1192 |
Št. prenosov: |
256 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
ONLINE COMMUNICATION AS A MARKETING AND PUBLIC RELATIONS TOOL |
Sekundarni povzetek: |
The theoretical part of the master thesis deals with communication, the world wide web as a product of technological development and the occurence of internet communication. The latter is used in several fields these days, with marketing and public relations being just two where it holds immense influence. Internet communication brought new tools and communication channels to these two fields. The thesis's practical part offers a view into Celjski sejem d.d., a company which organizes fairs and similar events. Thus the aim of this work was to identify internet communication's influence on the company and its activities. |
Sekundarne ključne besede: |
world wide web;communication;marketing;public relations; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije |
Strani: |
IV, 78 f. |
ID: |
8835779 |