projektna naloga
Andreja Kebler (Avtor), Nataša Šuman (Mentor), Vesna Čančer (Mentor)

Povzetek

V projektni nalogi je predstavljeno napovedovanje prodaje v podjetjih, kvantitativne metode za napovedovanje ter kazalci za preveritev točnosti napovedi. Glavni cilj te projektne naloge je bil napovedati prihodke od prodaje ter količino izdelanega izolacijskega stekla v podjetju Reflex Gornja Radgona d.o.o. z naslednjimi kvantitativnimi metodami napovedovanja: metoda drsečih aritmetičnih sredin, tehtana aritmetična sredina, metoda eksponentnega izravnavanja, metoda izboljšanega eksponentnega izravnavanja, linearni trend ter napovedovanje s sezonsko komponento. Preverili smo tudi točnost izračunanih napovedi na podlagi različnih kazalcev točnosti napovedovanja, kot so: povprečni absolutni odklon, povprečni absolutni odstotni odklon in kumulativna napaka.

Ključne besede

gradbeništvo;prodaja;stroškovna analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
Založnik: [A. Kebler]
UDK: 624(043.2)
COBISS: 12052508 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1249
Št. prenosov: 123
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Sales forecasting of insulating glass in the company Reflex Gornja Radgona d.o.o.
Sekundarni povzetek: The project work presents sales forecasting in companies, quantitative methods for forecasting and the indicators for checking the accuracy for forecasting. The main objective of this project was to predict sales revenues and the quantity of produced insulating glass in the company Reflex Gornja Radgona d.o.o. with the following quantitative methods of forecasting: moving average method, weighted average method, exponential smoothing method, improved exponential smoothing method, linear trend and forecasting with seasonal component. We also checked the accuracy of the calculated predictions on the basis of various indicators of the accuracy of forecasting, which are: mean absolute deviation, mean absolute percent deviation and cumulative error.
Sekundarne ključne besede: sales forecasting;quantitative methods for sales forecasting;projected revenues from sales;forecast quantity sold;sales forecasting accuracy;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega projekta/projektno delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo, Gospodarsko inženirstvo
Strani: VI, 55 f.
ID: 8887406