magistrsko delo
Povzetek
Spolna vzgoja otrok je v trenutnem šolskem sistemu premalo zastopana. Namen magistrskega dela je bil ugotoviti stališča študentov ter učiteljev razrednega pouka do spolne tematike, do usposobljenosti za poučevanje, kakšno je mnenje študentov o primernem času in predmetu obravnave in kje po njihovem mnenju otroci sploh pridobijo informacije o spolnosti. Prav tako pa je bil namen ugotoviti, kakšen pomen učitelji pripisujejo spolni vzgoji otrok v šoli, kako so jim pri tem v pomoč cilji v učnem načrtu, priročniki za učitelje in drugi učni pripomočki. V empiričnem delu je bila uporabljena deskriptivna metoda empiričnega raziskovanja. V prvem delu so predstavljeni odgovori študentov, ki so navedli problem nekompetentnosti in neznanja za poučevanje, posledično jih ima kar nekaj še vedno zadržke do spolne vzgoje. Večina se jih zaveda, da je z vzgojo potrebno začeti že ob vstopu v šolo, saj je zaradi napredka tehnologije vse več spolnih vsebin dostopnih na spletu. V drugem delu so predstavljena stališča učiteljev, ki se zavedajo pomembnosti pravočasne spolne vzgoje in vloge, ki jo imajo pri tem, tudi oni navajajo problem neznanja oziroma pomanjkanja primerne literature in pripomočkov za poučevanje.
Ključne besede
spolnost;spolni pouk;spolna vzgoja;prvo vzgojno-izobraževalno obdobje;mnenja študentov;stališča učiteljev;magistrska dela;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2015 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UM PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[L. Kostič] |
UDK: |
37.015.31:613.88(043.2) |
COBISS: |
21566472
|
Št. ogledov: |
1412 |
Št. prenosov: |
206 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
SEX EDUCATION IN THE FIRST PERIOD OF THE PRIMARY SCHOOL |
Sekundarni povzetek: |
In the existing education system sex education of children is in the background. The purpose of the master's thesis was to find out opinions of students and teachers about sex themes, their competence to teach these themes, when (year) and where (school subject) these themes should be taught, where children, according to their opinion, get information about sexuality at all. Furthermore, the purpose was also to find out what is teachers' opinion about their contribution to sex education at school, if they find goals in the curriculum, manuals and other accessories helpful. The descriptive method of empirical research was used in the empirical part. The first part introduces students' answers mentioning problems of incompetence and lack of knowledge concerning sex education. Consequently, some of them even find it difficult to teach about these themes. Most of them are aware of the fact that sex education should be taught when a child enters school, because progress in the field of technology allows more and more sex material on internet. The second part introduces opinions of teachers who know that their role and the importance of timely sex education are essential, but they also mention the problem of ignorance or lack of suitable literature and accessories used when teaching about sex issues. |
Sekundarne ključne besede: |
sexuality;sex lesson;sex education;first educational period;teachers' opinion;students' opinion;master theses; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za razredni pouk |
Strani: |
100 f. |
ID: |
8887468 |