diplomsko delo
Sašo Marković (Avtor), Damjan Strnad (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu smo proučili ogrodja WebGL za razvoj spletnih iger. V treh izbranih ogrodjih smo implementirali preprosto igro ter na podlagi razvoja, podpore pri razvijanju, uporabljanosti in zmogljivosti posameznega ogrodja objektivno in subjektivno opredelili dobre in slabe strani izbranih ogrodij ter jih med seboj primerjali. Glede na dobljene rezultate smo izbrali ogrodje, ki najbolj izstopa.

Ključne besede

WebGL;igre;Three.js;PlayCanvas;Babylon.js;games;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: S. Marković
UDK: 004.774-026.12(043.2)
COBISS: 19092758 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1051
Št. prenosov: 75
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: WebGL frameworks for web game development
Sekundarni povzetek: In this thesis, we experimented with WebGL frameworks for the development of online games. We implemented a simple game in three different frameworks, next we objectively and subjectively identified strengths and weaknesses of each selected framework based on support, popularity and performance. After that, we compared them and chose a framework that stands out the most.
Sekundarne ključne besede: WebGL;games;Three.js;PlayCanvas;Babylon.js;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Računalništvo in informacijske tehnologije
Strani: VII, 34 str.
ID: 8887566