diplomsko delo
Blagoj Soklevski (Avtor), Aleš Holobar (Mentor)

Povzetek

Izdelali smo igro za mobilno napravo. Igra s pomočjo mikrofonov v realnem času oceni smer in intenziteto zvoka iz okolice. S pomočjo digitalno obdelanega zvočnega posnetka igralec premika in usmerja igralni objekt na zaslonu mobilne naprave. Igra podpira dva načina interakcije z uporabnikom. V enouporabniškem načinu je cilj igre s pomočjo zvočnih ukazov čim dalj časa premikati igralni objekt in se z njegovim usmerjanjem izogibati letečim oviram, ki se premikajo proti igralnemu objektu. V dvouporabniškem načinu je cilj igre premakniti igralni objekt čim dlje na polje nasprotnika. V diplomski nalogi opisujemo dostopne načine snemanja zvoka na operacijskem sistemu Android, načine snemanja zvoka, ki smo jih uporabili v igri, logiko igre, načine igranja igre, grafične vmesnike igre ter sedem različnih scenarijev igranja igre.

Ključne besede

zvok;operacijski sistem Android;mobilne naprave;igre;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: B. Soklevski
UDK: 004.451(043.2)
COBISS: 19318806 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1392
Št. prenosov: 88
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: SOUND GAME ON MOBILE DEVICE WITH ANDROID OPERATING SYSTEM
Sekundarni povzetek: We have developed a game for mobile devices. The game uses microphones to detect direction and intensity of the sound commands in the real time. A player moves and directs the object on the screen of the mobile device with the help of the digitally processed sound clips . The game supports two types of interaction with the user. In the single player mode, the goal is to avoid the obstacles that fly towards the object, using only sound commands. In the multiplayer mode, the goal is to move the object as far as possible across the opponent's field. In the thesis, we describe all available modes of audio recording in Android operating system, modes of audio recording used in our game, the game’s logic, graphical user interface and the scenarios of the game.
Sekundarne ključne besede: sound;operating system Android;mobile device;games;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Računalništvo in informacijske tehnologije
Strani: VIII, 37 f.
ID: 8887785