diplomsko delo
Tadej Dular (Avtor), Domen Verber (Mentor)

Povzetek

Računalniške igre so programi, ki se uporabljajo za zabavo. Obstaja več platform, na katerih lahko igre poganjamo, razdelimo pa jih na eno-igralske in več-igralske. Igre že dalj časa prevladujejo na več-igralskem mrežnem načinu igranja. Namen diplomskega dela je predstavitev več-igralstva in implementacija igre "Človek ne jezi se". V prvem delu diplomskega dela je povzeta zgodovina več-igralskih računalniških iger ter njihov razvoj skozi čas. Sledi obrazložitev in opis tehnologij, ki se uporabljajo za izdelavo teh iger. V drugem delu diplomskega dela so te tehnologije prikazane v izbranem programskem jeziku. Opisan je postopek izdelave večigralske igre "Človek ne jezi se", ki je izdelana kot glavni produkt diplomskega dela.

Ključne besede

večigralstvo;računalniške igre;mrežne igre;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: T. Dular
UDK: 004.388.4(043.2)
COBISS: 19153942 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1152
Št. prenosov: 124
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: APPROACHES TO THE DEVELOPMENT OF MULTIPLAYER GAMES USING A CASE STUDY OF "LUDO"
Sekundarni povzetek: Computer games are programs, that are used for entertainment. There are several platforms on which you can run games, and we divide them to singleplayer and multiplayer. Games have long been prevailing in the multiplayer network gaming. The goal of this thesis is to present multiplayer games and implementation of game called "Ludo". In the first part of the thesis, the history of multiplayer computer games and their development through time is summarized, followed by an explanation and description of the technologies, used to make these games. In the second part of the thesis, these technologies are displayed in selected programming language. As main product of the thesis I describe a method of developing multiplayer game "Ludo".
Sekundarne ključne besede: multiplayer;computer games;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Informatika in tehnologije komuniciranja
Strani: IX, 39 f.
ID: 8887803