diplomski projekt
Katja Deželak (Avtor), Bruno Završnik (Mentor)

Povzetek

V diplomskem projektu sem obravnavala izbrano temo nakupovanje v spletni prodajalni. Nakupovanje je osebni, družbeni in kulturni fenomen, ki ima danes pomembno vlogo pri posameznikovem vsakdanjem življenju. V potrošni družbi je namen nakupovanja predvsem zagotovljanje obstoja, potrebe svetovnega spleta pa dandanes postajajo čedalje večje. Prišlo je do razcveta interneta in s tem pojava spletnega nakupovanja. Pričujoči diplomski projekt odkriva značilnosti spletnega nakupovanje in njegove prednosti in slabosti delovanja. Prav tako sem omenila artikle, ki se pojavijo v spletni prodajalni in vrste prodajaln po svetovnem spletu. Predstavila sem tudi omejitve in možne prevare, ki se pojavljajo ob obiskih nepravih spletnih trgovin.

Ključne besede

internet;elektronsko poslovanje;elektronsko trženje;spletna trgovina;spletno nakupovanje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [K. Deželak]
UDK: 339.162.3:004.738.5
COBISS: 12125468 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1013
Št. prenosov: 262
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Shopping in the online store
Sekundarni povzetek: In my thesis i deal with the chosen theme which is shopping in the online strore. Personal shopping is a social and cultural phenomenon, which today has an important role in dailylife. In consumption society is the purpose of shopping in particular just for ensuring your existence and the needs of worldWideweb are increasing fast. There has been a »boom« of fast development of Internet and consequently the online shopping has evolved. My thesis is about online shopping, its strengths and weaknesses. Also i mention which items belong in e-store and how much different online store do we have. I represent also some spossible scam we can experience when we are using online store.
Sekundarne ključne besede: online shopping;worldWideweb;web;e-marketing;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: IV, 43 str.
ID: 8888583
Priporočena dela:
, diplomski projekt
, analiza uporabe e-trgovin v Sloveniji
, delo diplomskega seminarja