diplomsko delo univerzitetnega študija
Jakob Bizjak (Avtor), Tomaž Kramberger (Mentor)

Povzetek

V diplomski nalogi smo primerjali klasično poslovanje v glasbeni industriji z digitalnim. Najprej smo teoretično predstavili okolje obeh oblik poslovanja. Nato smo preučili posamezne korake v procesu obeh načinov poslovanja ter analizirali logistiko, ki stoji za obema procesoma. Sledila je analiza materialne učinkovitosti, ki smo jo izmerili preko metode MIPS. Sledila je še analiza obeh načinov poslovanja z vidika CO2 emisij. Nato smo preučili še digitalno promoviranje izvajalcev preko glasbenega portala YouTube. Potem smo se lotili lastnega raziskovanja. Začeli smo s primerjavo logistike in ekološkega vidika, nato pa smo s pomočjo korelacije raziskovali še vpliv digitalnega promoviranja na raziskovanje. Skozi raziskavo smo ugotovili, da logistika digitalnega poslovanja zajema manj procesov. Prav tako je digitalno poslovanje veliko bolj materialno učinkovito kot klasično poslovanje. Tudi CO2 emisije digitalnega poslovanja so veliko manjše. Ugotovili smo tudi, da se digitalno promoviranje že uveljavljenim izvajalcem ne splača, je pa takšno promoviranje učinkovito v začetni fazi uveljavljanja glasbenega izvajalca.

Ključne besede

digitalno poslovanje;glasbena industrija;ekološki vidiki;YouTube;logistika;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FL - Fakulteta za logistiko
Založnik: [J. Bizjak]
UDK: 334.72
COBISS: 512699453 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 832
Št. prenosov: 46
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Comparison of the classic and digital business in the music industry
Sekundarni povzetek: In this thesis, we compared classical business in the music industry with the digital. First, we presented the theoretical environment of both forms of business. We then examined the individual steps in the process of both business practices and analysed the logistics behind the two processes. This was followed by an analysis of the effectiveness of the material flow. Then we analysed the CO2 emissions. Last we studied the promotion of digital music on the YouTube portal. After we got enough information from the previous researches and other literature, we started our own research. First we compared logistics and ecology of both type of business making. Later we studied the effect of digital promotion through correlation between views on YouTube and the number of albums an artist had sold. We discovered the digital logistics business process to be much less complex. Also, the digital business is much more material efficient than conventional business. Also the CO2 emissions are much lower than the emissions of physical operations. We found that digital promotion through YouTube does not work well for successful artists. However, it is an effective promotion in the initial phase of implementation of the musician.
Sekundarne ključne besede: digital business;music industry;ecological aspects;logistics;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za logistiko
Strani: VII, 38 f., [1] f. pril.
ID: 8888800
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študija
, zaključna projektna naloga
, zaključna projektna naloga
, pravni vidiki na področju varstva avtorskih in sorodnih pravic