diplomski projekt

Povzetek

V uvodnem delu smo zapisali, kakšna je vloga destinacijskega managementa za turistično kmetijo delujočo v destinaciji. Pri čemer smo si zastavili cilje in dve osnovni trditvi, ki smo ju skozi diplomsko delo poskušali potrditi oziroma ovreči. Teoretični del diplomske naloge se nanaša na destinacijski management, delovanje regionalne in lokalne turistične organizacije ter segmentiranje. Destinacijski management se ukvarja z načrtovanjem, oblikovanjem ponudbe, segmentiranjem in zastopanjem interesov destinacije. Določili smo tudi pomembnost segmentiranja in ugotovili, da lahko segmentiranje bistveno izboljša kakovost ponudbe in uspešnost njene promocije. Za potrditev oziroma zavrnitev izbranih trditev smo izvedli primerjalno presojo med dvema turističnima kmetijama iz Slovenije in Avstrije. Prav tako smo izvedli tudi intervju z obema nosilkama turistične dejavnosti na kmetiji, ki smo ga v tretjem poglavju tudi analizirali. V sklepu predstavljamo ugotovitve, do katerih smo prišli pri pisanju tega dela ter priporočila, ki smo jih izdelali za izbrano turistično kmetijo v Sloveniji.

Ključne besede

turizem;destinacije;turistične kmetije;turistični ponudniki;povezovanje;segmentiranje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [B. Visočnik]
UDK: 338.48
COBISS: 12104220 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 703
Št. prenosov: 150
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂimpact of networking within a destination on success of a selected tourism farm
Sekundarni povzetek: In the introduction, we discussed the role that destination management has in the operation of a tourism farm. We set goals with two basic arguments that we then tried to confirm or deny throughout this thesis. The theoretical port of this thesis refers to destination management, local and regional tourism organization work, and segmentation. Destination management includes planning, supply management, advertising, and representing the destionation interests. We determined the importance of segmentation and discovered that it can considerably improve the product and promoting quaility. In order to confirm or deny our arguments, we chose to benchmark between Slovenian and Austrian tourism farms. We conducted an interview with both holders of tourism supplementary activity on farms that were later analyzed in the third chapter. In the conclusion, we are presenting findings that were discovered throughout the writing of this thesis, and recommendations that we made for the chosen tourism farm in Slovenia.
Sekundarne ključne besede: Tourism farm;destination management;segmentation;local tourism organization;networking of tourism providers.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: II, 36 str., 6 str. pril.
ID: 8888828