magistrsko delo
Povzetek
Informacijska pismenost združuje znanje, spretnosti in zmožnosti, ki jih potrebuje posameznik za uspešno vključevanje v informacijsko družbo. Skozi magistrsko nalogo smo poskušali odgovoriti na vprašanje, kako lahko splošna knjižnica v svojem okolju doprinese k izboljšanju informacijske pismenosti pri specifični skupini uporabnikov % dijakov. V prvem delu naloge so preko teoretičnega pregleda predstavljene posamezne definicije in termini, kakor tudi dogajanje na področju informacijskega opismenjevanja dijakov v splošni knjižnici pri nas in po svetu. V raziskovalnem delu naloge je bil na osnovi zbranih informacij oblikovan in poskusno v prakso prenesen model informacijskega opismenjevanja za dijake v splošni knjižnici.
Ključne besede
bibliotekarstvo;informacijska družba;raziskave;uporabniki;informacijsko opismenjevanje;splošne knjižnice;dijaki;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2014 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UL FF - Filozofska fakulteta |
Založnik: |
[S. Jesenk] |
UDK: |
027:659.2-075.847(043.2) |
COBISS: |
54936930
|
Št. ogledov: |
683 |
Št. prenosov: |
268 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni povzetek: |
Information literacy combines the knowledge, skills and abilities needed by an individual for successful integration into the information society. Through the master's thesis we have tried to answered the question of how the public library in their environment contributes to the improvement of information literacy in a specific group of users % high school students. In the first part of the thesis are presented definitions and terms, as well as developments in the field of information literacy for high school students in the public library at home and around the world. In the research part of the thesis was based on the information collected, created and piloted in practice the model of information literacy for high school students in the public library. |
Sekundarne ključne besede: |
Informacijska pismenost;Magistrske naloge;Izobraževanje uporabnikov; |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Ljubljani, Filozofska fak., Oddelek za bibliotekarstvo, informacijsko znanost in knjigarstvo, študijski program Informacijska znanost z bibliotekarstvom |
Strani: |
97. str. |
ID: |
8890099 |