diplomsko delo
Nejc Ilenič (Avtor), Branko Šter (Mentor)

Povzetek

Drevesno preiskovanje Monte Carlo zaradi uspeha pri računalniški igri Go postaja vse bolj uveljavljena metoda odločanja v različnih domenah. Za zelo uspešno se je izkazala pri igrah s popolno informacijo za enega, dva ali več igralcev, pri igrah, kjer igralcem v danem trenutku ni na voljo vsa informacija, pa je za večjo učinkovitost potrebno uvesti domensko specifične izboljšave. V diplomskem delu so opisani in empirično preizkušeni obstoječi pristopi k problematiki uporabe drevesnega preiskovanja v namizni igri Scotland Yard. Izkazalo se je, da hevristična izbira možne lokacije igralca s popolno informacijo v največji meri vpliva na uspeh igralcev z nepopolno informacijo. Po poskusih se je MCTS igralec z vsemi izboljšavami izkazal kot konkurenčen nasprotnik človeškemu igralcu.

Ključne besede

drevesno preiskovanje;Monte Carlo;nepopolna informacija;Scotland Yard;odločanje;zgornja meja zaupanja pri drevesih;umetna inteligenca;računalništvo;računalništvo in informatika;univerzitetni študij;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Založnik: [N. Ilenič]
UDK: 004.8:794.3(043.2)
COBISS: 1536566979 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 910
Št. prenosov: 195
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Monte Carlo tree search in the board game of Scotland Yard
Sekundarni povzetek: Because of its success in the computer game of Go, Monte Carlo Tree Search is becoming a progressively popular decision making algorithm in various domains. It has proven its strengths in singleplayer and multiplayer games with perfect information, however domain specific improvements must be introduced in games with imperfect information. In thesis existing approaches to the problem of applying the tree search to the Scotland Yard board game are described and empiricaly tested. It has turned out that heuristic selection of the possible location of the hider has the most impact on seekers performance. After testing, the MCTS player with all improvements has proven itself as a competitive opponent against the human player.
Sekundarne ključne besede: tree search;Monte Carlo;imperfect information;Scotland Yard;decision making;upper confidence bound for trees;artificial intelligence;computer science;computer and information science;diploma;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 1000468
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za računalništvo in informatiko
Strani: 26 str.
ID: 8966417