diplomsko delo
Jan Gerič (Avtor), Samo Kropivnik (Mentor)

Povzetek

Načrtovanje uspešne Kickstarter kampanje izdelka s ciljem nad 25.000 dolarjev

Ključne besede

množično financiranje;komunikacijska kampanja;Trženje;Financiranje kampanj;Javnost;Diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [J. Gerič]
UDK: 658.8(043.2)
COBISS: 33531485 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 972
Št. prenosov: 133
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Marketing;Campaign funds;Public;Graduate theses;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 41 str.
ID: 9056735
Priporočena dela:
, znanost v lovu za družbeno legitimnostjo in zaupanjem javnosti
, študija primera: Vesna - Živeti življenje brez nasilja