(diplomsko delo)
Saša Flis (Avtor), Metka Harih (Mentor), Ivanka Limonšek (Komentor)

Povzetek

V diplomskem delu smo opisali avtizem, predstavili zdravstveno obravnavo otrok z avtizmom, sodelovanje medicinskih sester pri obravnavi avtističnih otrok ter pomen sodelovanja vzgojiteljev in učiteljev pri obravnavi avtističnih otrok. V empiričnem delu diplomske naloge pa smo predstavili rezultate raziskave, s katero smo želeli ugotoviti poznavanje avtizma in mnenja medicinskih sester, vzgojiteljev in učiteljev na podlagi izkušenj o vključevanju avtističnih otrok v redni izobraževalni program.

Ključne besede

avtizem;otroci;vzgojitelji;učitelji;medicinske sestre;zdravstvena nega;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
Založnik: [S. Flis]
UDK: 616.89-035-083(043.2)
COBISS: 2176164 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 844
Št. prenosov: 135
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: A COMPARISON OF ATTITUDES OF NURSES, TEACHERS AND PRE-SCHOOL TEACHERS ABOUT INTEGRATION OF AUTISTIC CHILDREN IN REGULAR EDUCATIONAL PROGRAMS
Sekundarni povzetek: The thesis deals with autism, health care provided for children with autism, cooperation of nurses in dealing with autistic children and the significance of pedagogical workers cooperation in treating autistic children. The empirical part of the thesis explains the results of the survey and the findings about how well the nurses and the teachers know autism based on their experience in including children with autism in regular educational program.
Sekundarne ključne besede: autism;child;teacher;nurse;health care;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za zdravstvene vede
Strani: V, 46 f.,8 f. pril.
ID: 9057305