(diplomsko delo)
Povzetek
V diplomskem delu smo opisali avtizem, predstavili zdravstveno obravnavo otrok z avtizmom, sodelovanje medicinskih sester pri obravnavi avtističnih otrok ter pomen sodelovanja vzgojiteljev in učiteljev pri obravnavi avtističnih otrok. V empiričnem delu diplomske naloge pa smo predstavili rezultate raziskave, s katero smo želeli ugotoviti poznavanje avtizma in mnenja medicinskih sester, vzgojiteljev in učiteljev na podlagi izkušenj o vključevanju avtističnih otrok v redni izobraževalni program.
Ključne besede
avtizem;otroci;vzgojitelji;učitelji;medicinske sestre;zdravstvena nega;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2015 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM FZV - Fakulteta za zdravstvene vede |
Založnik: |
[S. Flis] |
UDK: |
616.89-035-083(043.2) |
COBISS: |
2176164
|
Št. ogledov: |
844 |
Št. prenosov: |
135 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
A COMPARISON OF ATTITUDES OF NURSES, TEACHERS AND PRE-SCHOOL TEACHERS ABOUT INTEGRATION OF AUTISTIC CHILDREN IN REGULAR EDUCATIONAL PROGRAMS |
Sekundarni povzetek: |
The thesis deals with autism, health care provided for children with autism, cooperation of nurses in dealing with autistic children and the significance of pedagogical workers cooperation in treating autistic children. The empirical part of the thesis explains the results of the survey and the findings about how well the nurses and the teachers know autism based on their experience in including children with autism in regular educational program. |
Sekundarne ključne besede: |
autism;child;teacher;nurse;health care; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za zdravstvene vede |
Strani: |
V, 46 f.,8 f. pril. |
ID: |
9057305 |