diplomsko delo
Liljana Vreš (Avtor), Tina Kavčič (Mentor)

Povzetek

Spoprijemanje učitelja razrednega pouka z motečim vedenjem učencev

Ključne besede

moteče vedenje v šoli;učitelji;uravnavanje vedenja;komunikacija;starši;kompetence učitelja;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Koper
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UP PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [L. Vreš]
UDK: 316.624:373.3(043.2)
COBISS: 1537816004 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 3197
Št. prenosov: 84
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. na Primorskem, Pedagoška fak.
Strani: [6], 49 str.
ID: 9057929