ǂa ǂmyth or reality?
Darko Ravnikar (Avtor), Ana Bardorfer (Avtor), Iztok Retar (Avtor)

Povzetek

Slovenian sports touristic brands

Ključne besede

blagovne znamke;športni turizem;športni dogodki;sponzorstvo;branding;sports tourism;sport events;sponsorship;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija: UP - Univerza na Primorskem
UDK: 338.48:659.126(497.472)
COBISS: 1537556932 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 4201
Št. prenosov: 36
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: Str. 211-218
ID: 9058668
Priporočena dela:
, ǂa ǂmyth or reality?
, zaključna projektna naloga