diplomsko delo
Povzetek
Diplomsko delo z naslovom Preverjanje razumevanja koncepta tiska/knjige v skupini 5–6 let starih otrok v Otroškem vrtcu Metlika sestoji iz teoretičnega in empiričnega dela.
Teoretični del obsega pet poglavij, v katerih sem opredelila pojme: pismenost, vrste pismenosti, razumevanje koncepta tiska, bralna pismenost, družinska pismenost, književna vzgoja v vrtcu.
Namen diplomskega dela je bil ugotoviti razumevanje koncepta/tiska knjige v skupini otrok, starih od 5 do 6 let. To sem ugotavljala s pomočjo ček liste ter v empiričnem delu rezultate prikazala s tabelo in jih interpretirala.
Ključne besede
bralna pismenost;književna vzgoja v vrtcu;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2015 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UL PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[K. Kordič] |
UDK: |
373.2.016:003(043.2) |
COBISS: |
10754633
|
Št. ogledov: |
880 |
Št. prenosov: |
167 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Assessing the understanding of the book/printing concept in a group of 5- to 6-year-old children in the Metlika nursery school |
Sekundarni povzetek: |
The diploma thesis entitled Assessing the understanding of the book/printing concept in a group of 5- to 6-year-old children in the Metlika Nursery School consists of a theoretical and empirical part.
The theoretical part comprises five sections defining the following concepts: literacy, types of literacy, understanding the printing concept, reading literacy, family literacy, literary education in nursery school.
The aim of the thesis is to assess the understanding of the book/printing concept in a group of 5- to 6-year-old children, which is established by means of a checklist. The empirical part includes the interpretation of the results presented in a table. |
Sekundarne ključne besede: |
pre-school child;literacy;book;predšolski otrok;pismenost;knjiga; |
Vrsta datoteke: |
application/pdf |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. Ljubljana, Pedagoška fak., Predšolska vzgoja |
Strani: |
37 f. |
ID: |
9059201 |