Drevo, moj prijatelj
Povzetek
Diplomska naloga, Drevo, moj prijatelj, je praktično delo, kjer je v ospredju projektni način učenja naravoslovnih vsebin, ki otrokom omogoča, da preko aktivnega pristopa in lastne izkušnje pridejo do zastavljenega cilja. Teoretičen del zajema predstavitev pomena zgodnjega naravoslovja v predšolskem obdobju, temeljne spoznavne in naravoslovne postopke, pomen raziskovanja pri odkrivanju naravnega okolja in vloga vzgojitelja pri slednjem. Sledi podrobna razčlenitev in zgradba projektnega dela kot učnega modela v predšolskem obdobju, podrobno so predstavljene posamezne etape le-tega. V nadaljevanju je opisano drevo, od življenjsko pomembnih korenin, drevesne skorje in lubja, vejic in popkov, raznolikosti listov, drevesa kot življenjskega okolja, njihove ogroženosti, smrti drevesa. Praktični del vsebuje vse elemente didaktične zasnove projekta, ki je trajal deset dni. Namen projekta je bil predstaviti konkreten primer aktivnega učenja v vrtcu na področju naravoslovja, kjer so skozi stopnje projektnega učnega dela v korelaciji z ostalimi področji kurikuluma izpeljane dejavnosti, temelječe na vodeni samostojni aktivnosti otrok. Vsak dan projekta je predstavljen z didaktično pripravo, opisom poteka dela in analizo zastavljenih dnevnih ciljev.
Ključne besede
diplomska dela;drevo;projektno delo;aktivno učenje;naravoslovne sposobnosti;naravoslovne spretnosti;vloga vzgojitelja;predšolski otroci;zgodnje naravoslovje;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2015 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[R. Žnidar] |
UDK: |
373.2:5(043.2) |
COBISS: |
21806088
|
Št. ogledov: |
3430 |
Št. prenosov: |
453 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
NATURAL SCIENCES PROJECT IN THE NURSERY SCHOOL: THE TREE AS MY FRIEND |
Sekundarni povzetek: |
Diploma thesis with the title Tree, My Friend is practical work because the leading idea is the project based teaching of the natural sciences, which enables the children to reach the target through active approach and personal experience. The theoretical part includes the presentation of how important it is to teach natural science early in the preschool years, the importance of exploring when discovering natural environment and the role of the preschool teacher in the learning process. This is followed by detailed analysis and the structure of the project work as a learning model in the preschool years as well as the detailed presentation of individual stages of it. After that a tree itself is described, from crucial parts like roots, tree bark, twigs, buds, the variety of leafs, to a tree as a natural habitat, its endangerment and the death of a tree. The practical part includes all the elements of the project%s didactic plan which was 10 days in duration. The aim of the project was to present an actual example of active learning at the preschool in the natural science area, where the activities based on guided independent children%s activity through stages of project learning part in the correlation with the rest of the curriculum. Every day of the project is represented with didactic lesson plan, the description of the lesson course and the analysis of the daily aims.ž |
Sekundarne ključne besede: |
theses;tree;project work;active learning;natural abilities;science skills;the role of preschool tacher;preschool children;early science; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo |
Strani: |
101 str., [3] f. pril. |
ID: |
9062303 |