diplomsko delo
Eva Ferk (Avtor), Matjaž Debevc (Mentor)

Povzetek

Cilj diplomskega dela je ugotoviti, kako je žensko in moško telo predstavljeno v vizualni komunikaciji v tiskanih medijih. V študiji smo se lotili pregleda različne literature, tujih in domačih virov. Analizirali smo slike oglasov in drugih vsebin iz revij o komunikacijsko-informacijski tehnologiji glede na uporabo človeškega telesa v vizualni komunikaciji.

Ključne besede

oglaševanje;človeško telo;objekt poželenja;vizualna komunikacija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: E. Ferk
UDK: 316.346.2(043.2)
COBISS: 19110934 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1180
Št. prenosov: 89
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: HUMAN BODY AS AN EXPRESSIVE MEANS OF VISUAL COMMUNICATION IN MAGAZINES
Sekundarni povzetek: The aim of the thesis is to research how is woman and men's body represented in visual communication in print media. In the study we reviewed a variety of literature in foreign and domestic sources. We analysed images of advertisements and other contents of information and communication technology magazines, as to use of human body in visual communication.
Sekundarne ključne besede: advertising;human body;sex object;visual communication;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: VII, 40 f.
ID: 9063584