Povzetek
V članku je obravnavana znanstvena pot Bože Krakar Vogel od začetnega obdobja, ko se je raziskovala mladinsko književnost, do osrednjega, didaktičnega obdobja, v katerem je definirala, klasificirala in uveljavila književno didaktiko na univerzitetni ravni. S predmetnim področjem se avtorica ukvarja raziskovalno, pedagoško in strokovno. Odločilno je prispevala k posodobitvi metodike v didaktiko književnosti in k spremembi didaktične paradigme od recepcijske k sistemski didaktiki književnosti.
Ključne besede
sistemska didaktika književnosti;berila;književna didaktika;Krakar Vogel;Boža;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2015 |
Tipologija: |
1.04 - Strokovni članek |
Organizacija: |
UL PEF - Pedagoška fakulteta |
UDK: |
37.091.3:821.09 |
COBISS: |
10786633
|
ISSN: |
0021-6933 |
Matična publikacija: |
Jezik in slovstvo
|
Št. ogledov: |
785 |
Št. prenosov: |
149 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni povzetek: |
The paper researches the academic path of Boža Krakar Vogel from its initial phase, when she dealt with youth literature, to its central, didactic phase, when she defined, classified and established didactics at the university level. Boža Krakar Vogel engaged in this field at three levels: academic (research), professional (textbooks) and pedagogical (mentoring postgraduate students). Initially, she helped upgrade the field of teaching methods to the didactics of literature, while also changing the didactics paradigm from that of reader-response theory to literary system theory. |
Sekundarne ključne besede: |
children's and youth literature;mladinska književnost; |
Vrsta dela (COBISS): |
Delo ni kategorizirano |
Strani: |
str. 185-190, 253 |
Letnik: |
ǂLetn. ǂ60 |
Zvezek: |
ǂšt. ǂ3/4 |
Čas izdaje: |
2015 |
ID: |
9064345 |