Darija Petek (Avtor), Saša A. Glažar (Avtor)

Povzetek

Spoznanja, da je tradicionalno poučevanje pomanjkljivo z vidika pridobivanja znanstvenega načina razmišljanja, so privedla do razvoja številnih inovativnih pristopov na tem področju. Tako se po vertikali izobraževanja vse bolj uveljavlja tudi učenje z raziskovanjem (Llewellyn 2004).

Ključne besede

raziskovalno učenje;naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 373.32.016:50
COBISS: 10755145 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1576
Št. prenosov: 278
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Inquiry-based learning in early school education for the quality knowledge of science
Sekundarne ključne besede: learning;science education;early learning;primary education;učenje;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;zgodnje učenje;osnovnošolski pouk;
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: Str. 403-417, 635-636
ID: 9064438