diplomsko delo
Janko Štandeker (Avtor), Matjaž Iršič (Mentor)

Povzetek

Marketinška komunikacija je veščina, ki jo mora obvladati vsako podjetje in je eden izmed bistvenih dejavnikov pri doseganju poslovnih ciljev, saj prispeva k prepoznavnosti podjetja, njegovih storitev in produktov. Podjetja pri doseganju svojih marketinških ciljev uporabljajo različna marketinško-komunikacijska orodja, pri čemer sta za uspešno načrtovanje, organizacijo in izvedbo celotne marketinško-komunikacijske dejavnosti potrebni povezanost in usklajenost posameznih orodij med seboj in hkrati z ostalimi komponentami marketinškega spleta. Zaradi močne konkurence na bančnem trgu ter informiranih in zahtevnih strank so postali vedno pomembnejši elementi: individualna obravnava strank, svetovanje pri nakupu bančnih storitev in kakovost bančne ponudbe. Banke so zato primorane razviti edinstvene zmogljivosti, kot so inovacije storitev (produktov) in prilagodljiv pristop pri poslovanju s podjetji ter prebivalstvom. V teoretičnem delu diplomske naloge smo definirali osnovne pojme, marketinški splet, marketinško-komunikacijski proces, orodja ter načrtovanje in izvedbo. V empiričnem delu diplomske naloge smo predstavili banko S, organizacijo in izvedbo marketinških komunikacij ter uporabljena orodja. Opravili smo raziskavo z uporabo anketnega vprašalnika, na tej podlagi prikazali uspešnost komunikacijskega področja banke S ter podali predloge za racionalizacijo in izboljšanje te dejavnosti v banki S.

Ključne besede

komuniciranje;poslovno komuniciranje;marketinški splet;banke;storitve;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [J. Štandeker]
UDK: 659.3:336.71
COBISS: 12257308 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1240
Št. prenosov: 206
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Marketing communication in bank S
Sekundarni povzetek: Marketing communication is a skill that must be mastered by every company. It is one of the essential factors in achieving business goals, because it contributes to the visibility of the company, its services and products. Companies use different instruments of marketing communication in achieving their marketing goals. However for a successful planning, organizing and executing of the entire marketing and communication activities it is requires, that the instrument are in alliance and coordination between each other and at the same time with other components of the marketing mix. Due to the strong competition on the banking market and informed and demanding customers increasingly important elements have become: individual deals with customers, consultants for the purchase of banking services and the quality of banking services. Banks are therefore obliged to develop unique capabilities, such as innovative services (products) and a flexible approach in corporate business and retail. In the theoretical part of this thesis we defined the basic concepts, the marketing mix, the process of marketing communication, its instruments, planning and implementation. In the empirical part of this thesis we have presented the bank S, the organization and implementation of the marketing communications and instruments that are used. We conducted a research using a questionnaire and on this basis, we demonstrated the effectiveness of the communication areas of the bank S. We also presented proposals to streamline and improve the performance of this activities in the bank S.
Sekundarne ključne besede: marketing communication;marketing mix;bank;banking services and products.;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: III, 46 str., 4 str. pril.
ID: 9064996