diplomsko delo
Martina Pušnik (Avtor), Bruno Završnik (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu govorimo o pomenu uvajanja blagovne znamke turistične destinacije Slovenska Istra ter vključevanju lokalne skupnosti. Obravnavamo konkretne možnosti za prehod iz sezonskega na celoletni turizem. Ob tem poudarjamo pomen trajnostnega turizma in se oziramo po novih trendih v turizmu.

Ključne besede

turizem;turistične destinacije;trajnostni turizem;lokalna skupnost;blagovne znamke;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [M. Pušnik]
UDK: 338.48:658.626
COBISS: 12230428 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1176
Št. prenosov: 183
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Launch of tourism destination brand Slovenian Istria
Sekundarni povzetek: In this thesis we talk about the importance of introducing the tourism destination brand of Slovenian Istria and the involvement of local communities. We took in the consideration concrete options for the transition from seasonal to all year-round tourism. At the same time we stress the importance of sustainable tourism and new trends in the business.
Sekundarne ključne besede: Tourist destination;tourism destination brand;local community;sustainable tourism;integrated tourist service;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: II, 47 str., 8 str. pril.
ID: 9075445