diplomsko delo
Lina Antolič (Avtor), Klement Podnar (Mentor)

Povzetek

Vpliv skladnosti imidža znamke in potrošnikove samopodobe na nakupno intenco, primer pametnih telefonov

Ključne besede

nakupna intenca;Blagovne znamke;Celostna podoba;Potrošniki;Diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [L. Antolič]
UDK: 659.122:366(043.2)
COBISS: 33604189 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 605
Št. prenosov: 105
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Trademarks;Image;Consumers;Graduate theses;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 47 str.
ID: 9075606