diplomsko delo
Tina Naglič (Avtor), Branko Ilič (Mentor)

Povzetek

Dolgoročno vlaganje v blagovno znamko in njen vpliv na konkurenčnost podjetja

Ključne besede

konkurenčnost;konkurenčna prednost;Blagovne znamke;Oglaševanje;Potrošniki;Diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [T. Naglič]
UDK: 659.1(043.2)
COBISS: 33614685 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1039
Št. prenosov: 154
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Trademarks;Advertising;Consumers;Graduate theses;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 44 str.
ID: 9075638