diplomsko delo
Mirjana Brudar (Avtor), Bruno Završnik (Mentor)

Povzetek

Podjetje, ki želi uspešno poslovati, mora poleg tega, da zagotavlja kvalitetne izdelke po ustrezni ceni, veliko pozornosti posvetiti tudi tržnemu komuniciranju. V primeru trženja storitev je pomen tržnega komuniciranja še toliko večji, saj je pogosto kakovost storitve težko ovrednotiti. To velja tudi za zavarovalne storitve, saj se stranka ob sklenitvi zavarovalne pogodbe, zavaruje za nekaj, kar se mogoče ne bo nikoli zgodilo. V diplomski nalogi je v prvem delu s pomočjo strokovne literature teoretično predstavljeno tržno komuniciranje s poudarkom na storitvah. Opisane so dejavnosti komunikacijskega spleta: osebna prodaja, oglaševanje, neposredno trženje, stiki z javnostmi in pospeševanje prodaje. V drugem delu so dejavnosti komunikacijskega spleta predstavljene na primeru trženja zavarovanja Asistenca doma. Na kratko je predstavljeno zavarovalstvo na splošno in Zavarovalnica Triglav, d.d. ter produkt Asistenca doma. V nadaljevanju so predstavljene aktivnosti tržnega komuniciranja in rezultati oglaševalske akcije ter prodajni rezultati.

Ključne besede

zavarovalnice;storitve;tržno komuniciranje;komunikacijski splet;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [M. Brudar]
UDK: 659.3:368
COBISS: 12251932 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1206
Št. prenosov: 132
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Marketing insurance of Household Assistence in Insurance company Triglav
Sekundarni povzetek: A company that wants to operate successfully needs to assure quality products at appropriate prices, as well as pay attention to marketing communications. The importance of marketing communications is even bigger in the case of marketing the services because the quality is difficult to evaluate. This is also true for insurance services which insure the clients for something that might never even happen. The first part of my thesis presents marketing communications with emphasis on services, using professional literature. It describes activities of communication mix: personal sales, advertising, direct marketing, public relations and sales promotions. The second part presents activities of communication mix on a marketing model of insurance of household assistance. It shortly describes insurance in general, insurance company Zavarovalnica Triglav and its product Insurance of Household Assistance. This is followed by activities of marketing communications, results of the advertising campaign and the sales results.
Sekundarne ključne besede: insurance services;marketing communication;marketing communication mix;household assistance;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 38 str.
ID: 9078731
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management poslovnih in delovnih sistemov