Lučka Lorber (Avtor)

Povzetek

V prispevku bodo obravnavani percepcije in razumevanje trajnostnega razvoja v evropskem univerzitetnem prostoru. Do nedavnega se je analiziral in obravnaval predvsem vidik trajnosti v izobraževanju in učenju v visokošolskih programih kot potrebi oblikovanja kulture ekološke zavesti in odgovornosti človeka do okolja. Danes pa zavedanje o trajnostnem razvoju kroži v različne smeri, vključuje celotno raziskovalno in izobraževalno visokošolsko dejavnost ter vpliva na interesno mreženje v družbi. Prav tako usmerja strategijo in politiko univerzitetnega razvoja in trajnostne kulture ter razumevanje celovitosti univerzitetnega prostora. Razmišljanje o prihodnosti Univerze v Mariboru na temelju trajnosti vidi bistvo v zavestni odgovornosti pri spremembah, ki vključuje celotni sistem znanosti in vse oblike izobraževanja ob hkratnem človekovem etičnem ravnanju za doseganje ekološke in družbene pravičnosti.

Ključne besede

univerzitetni razvoj;visokošolska dejavnost;trajnostna kultura;etika;globalna pravičnost;Univerza v Mariboru;ne zaključna dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija: UM FF - Filozofska fakulteta
UDK: 378
COBISS: 18899464 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1854-665X
Matična publikacija: Revija za geografijo
Št. ogledov: 790
Št. prenosov: 73
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Sustainable University
Sekundarni povzetek: This paper will discuss perceptions and understanding of sustainable development in the European University Area. Until recently, the main aspect to be considered and analysed has been the aspect of sustainability in education and learning within higher-education programmes as a need of forming a culture of ecological awareness and of human responsibility towards the environment. Nowadays, the awareness of sustainable development circles indifferent directions; it comprises the entire research- and educational higher-education activity and affects the interest networking in society. It also directs the university development and sustainable culture strategy and policy as well as understanding the integrity of the university area. Contemplating the future of the University of Maribor on a basis of sustainability sees its essence in the conscious responsibility for changes which includes the entire science system and all educational forms/types along with human ethical behaviour for achieving ecological and social justice.
Sekundarne ključne besede: university development;higher-education activity;sustainable ethics;global justice;University of Maribor;Univerza v Mariboru;Višje in visoke šole;Družbeni razvoj;Kultura in trajnostni razvoj;Etika;Globalizacija;Pravičnost;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 29-39
Letnik: 6
Zvezek: ǂ[št.] ǂ2
Čas izdaje: 2011
ID: 9091448
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, projektna naloga univerzitetnega študijskega programa 1. stopnje