Karmen Kolnik (Avtor), Tanja Dobnik (Avtor)

Povzetek

V prispevku so predstavljena nekatera teoretična izhodišča, ki opredeljujejo domače naloge kot pomemben del učnega procesa. Učenci z njimi dopolnjujejo pridobljeno znanje in razvijajo sposobnosti pri predmetu, predvsem pa se usposabljajo za samostojno učenje in prepoznavanje osebne odgovornosti zanj. S študijem primera predstavljamo raziskavo o pogostosti, namembnosti in vsebini domačih nalog pri pouku geografije ter motiviranosti učencev in učiteljev zanje na osnovni šoli Petrovče. Rezultati kažejo, da se učenci in učitelji na teoretični ravni sicer zavedajo pozitivnega vpliva domačih nalog na učenčevo učenje in razvijanje samostojnosti. Kljub temu učenci nalog ne opravljajo redno, učitelji dajejo premalo raznolike in diferencirano osmišljene domače naloge.

Ključne besede

vzgoja in izobraževanje;domače naloge;osnovna šola;geografija;učenci;učitelji;ne zaključna dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UM FF - Filozofska fakulteta
UDK: 37.091.322:91
COBISS: 21206792 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1854-665X
Matična publikacija: Revija za geografijo
Št. ogledov: 1828
Št. prenosov: 96
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Geography homeworks - didactic challenges or just learning obligations?
Sekundarni povzetek: In the article there are some theoretical starting points presented as homework being an important part of educational process. Pupils threw homework complement the gained knowledge and are developing abilities at courses, above all they are training their independent learning and recognising personal responsibilities for it. With the case study af the Primary school Petrovče we are introducing the research on frequence, intended use and content of homework at the class of geography and the motivation of pupils and teachers for them. Results are indicating, that pupils, and teachers are on theoretical level otherwise aware of the positive influence of homework on pupils learning and development of independence. Nevertheless pupils are not regularly doing their homework and teachers are giving too little diverse and differential thought-out homework.
Sekundarne ključne besede: primary education;homeworks;geography;students;teachers;Vzgoja in izobraževanje;Geografija;Domače naloge;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 67-81
Letnik: 9
Zvezek: ǂ[št.] ǂ2
Čas izdaje: 2014
ID: 9092867