progress toward a professional model or status quo?
Hans Pechar (Avtor), Gülay Ates (Avtor), Lesley Andres (Avtor)

Povzetek

The "new doctorate" in Austria

Ključne besede

Avstrija;bolonjska reforma;bolonjski proces;doctorate;doktorat;educational reform;higher education;reforma vzgoje in izobraževanja;šolske reforme;visoko šolstvo;visokošolsko izobraževanje;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Pedagoška fakulteta Univerze
UDK: 378(436)
COBISS: 9515081 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-9719
Matična publikacija: CEPS journal
Št. ogledov: 820
Št. prenosov: 187
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: "Novi doktorat" v Avstriji
Sekundarne ključne besede: visoko šolstvo;šolske reforme;bolonjska reforma;bolonjski proces;doktorat;Avstrija;higher education;Austria;doctorate;educational reform;visokošolsko izobraževanje;reforma vzgoje in izobraževanja;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 91-110
Letnik: ǂVol. ǂ2
Zvezek: ǂno. ǂ4
Čas izdaje: 2012
ID: 9099378
Priporočena dela:
, progress toward a professional model or status quo?
, ni podatka o podnaslovu
, ǂA ǂdecade of change in European higher education
, between national and international reform intiatives
, analysing policy implementation