ǂan ǂoutline of where and how to think of outer space in video games

Povzetek

The text examines the relationship between cyberspace and outer space. It starts off with a peculiar observation that outer space themed video games are abundant, while scholarly and expert literature about them is virtually non-existent. The text proceeds to examine the implications of invoking outer space into video games, as they might appear, if one first critically analyses the concept of outer space imagination. Then, it faces this analysis with video games, supposedly set in outer space, following the questions set out by the pioneers of the spatial turn in video games studies. This analysis allows the author to argue that video games set in outer space in fact have very little to do with the theoretical imagination of outer space, and that the latter may more fruitfully be sought in games set in so-called alternative worlds.

Ključne besede

Videoigre;Kibernetski prostor;Vesolje;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
UDK: 794-028.23:007
COBISS: 32562013 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0040-3598
Matična publikacija: Teorija in praksa
Št. ogledov: 555
Št. prenosov: 120
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni povzetek: V besedilu obravnavamo odnos med kiberprostorom in vesoljem. Izhajamo iz presenetljive ugotovitve, da ne glede na izobilje videoiger, ki se domnevno dogajajo v vesolju, znanstvene in strokovne literature o tem fenomenu praktično ni. Nato preučimo implikacije, ki bi jih vpeljava koncepta vesolja imela za videoigre, če bi prej kritično preučili koncept vesoljskega imaginarija. To analizo nato soočimo z videoigrami, ki se domnevno odvijajo v vesolju, pri čemer zastavljamo vprašanja, ki so jih v študije videoiger vpeljali pionirji t. i. prostorskega obrata. Na podlagi analize zagovarjamo tezo, da imajo videoigre, ki se odvijajo v vesolju, z vesoljem pravzaprav zelo malo skupnega. Slednjega gre bolj upravičeno iskati v igrah, ki se odvijajo v t. i. alternativnih svetovih.
Sekundarne ključne besede: Video games;Cyberspace;Universe;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 106-122, 189
Letnik: ǂLetn. ǂ51
Zvezek: ǂšt. ǂ1
Čas izdaje: jan.-feb. 2014
ID: 9100595
Priporočena dela:
, ǂan ǂoutline of where and how to think of outer space in video games
, doktorska disertacija
, diplomsko delo visokošolskega študijskega programa Informacijska varnost
, po sledeh novih kiberreligijskih gibanj