Sašo Oven (Avtor), Samo Kropivnik (Avtor), Urša Golob (Avtor)

Povzetek

This paper addresses the use of mobile technology as a new medium for interactive digital advertising. It also addresses consumer attitudes to mobile advertising. The paperʼs purpose is to present key factors affecting Slovenian consumersʼ attitudes to mobile advertising and the potency of future advertising strategies that would enhance the user experience of mobile advertising. Based on previous experiences with mobile advertising among Slovenian consumers the paper also addresses the consequences of the inappropriate behaviour of advertisers and mobile providers. Our research model adapts and extends the conceptual model/framework of SMS advertising that was tested on Finnish consumers. The data were analysed with multivariate statistical methods and the majority of hypotheses were confirmed in the analysis. The results may serve as a basis to help advertisers improve their mobile advertising strategies.

Ključne besede

Oglaševanje;Mobilne komunikacije;Potrošniki;Stališča;Vedenje potrošnikov;Slovenija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani
UDK: 659.1:621.395.721.5(497.4)
COBISS: 31528541 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0040-3598
Matična publikacija: Teorija in praksa
Št. ogledov: 832
Št. prenosov: 124
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni povzetek: Prispevek obravnava uporabo sodobne mobilne tehnologije kot novega medija interaktivnega digitalnega oglaševanja ter odnosa do tovrstnih oblik oglaševanja s strani uporabnikov mobilnih naprav. Osnovni namen prispevka je izpostaviti ključne dejavnike, ki vplivajo na odnos slovenskih potrošnikov do mobilnega oglaševanja in s katerimi lahko oglaševalci pripomorejo k izboljšanju uporabniške izkušnje z oglaševanjem prek mobilnih naprav. Na osnovi preteklih izkušenj slovenskih potrošnikov z mobilnim oglaševanjem so izpostavljene tudi posledice neprimernega ravnanja posameznih oglaševalcev in mobilnih operaterjev. Raziskovalni model temelji na prilagojenem teoretskem modelu raziskovanja SMS oglaševanja med finskimi potrošniki. Za analizo ključnih podatkov smo uporabili multivariatne statistične analize in z njo potrdili večino zastavljenih domnev, na podlagi rezultatov pa podali ideje za izboljšanje strategij mobilnega oglaševanja.
Sekundarne ključne besede: Advertising;Mobile communications;Consumers;Attitudes;Consumer behavior;Slovenia;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 767-784, 821
Letnik: ǂLetn. ǂ49
Zvezek: ǂšt. ǂ4/5
Čas izdaje: jul.-okt. 2012
ID: 9101391
Priporočena dela:
, delo diplomskega projekta
, orodje za spreminjanje vedenja potrošnika