Povzetek
The aim of this paper is to consider the question of the suitability of the conspicuous communication of corporate social responsibility (CSR) practices that is gaining popularity in the business world. Though it seems a plausible activity, the communication of CSR, in many cultures, might be misunderstood by various stakeholder groups as unnecessary bragging. This conceptual paper is based on the comparison between various traditions of conspicuous communication and non-communication about CSR. A critical point of view is used when discussing mainstream corporate practices in CSR marketing communication. A case study is also used to illustrate the specifics of a self-evident approach to CSR, The distaste for unnecessary bragging has its background in culture, religion, legislation and/or, as our case shows, also in ideology.
Ključne besede
Družbena odgovornost;Komuniciranje;Slovenija;
Podatki
Jezik: |
Angleški jezik |
Leto izida: |
2011 |
Tipologija: |
1.01 - Izvirni znanstveni članek |
Organizacija: |
UL FDV - Fakulteta za družbene vede |
Založnik: |
Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani |
UDK: |
005.35:316.77 |
COBISS: |
30884701
|
ISSN: |
0040-3598 |
Matična publikacija: |
Teorija in praksa
|
Št. ogledov: |
1079 |
Št. prenosov: |
195 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Slovenski jezik |
Sekundarni povzetek: |
Cilj te razprave je premisliti vprašanje primernosti izstopajočega in v poslovnem svetu vedno bolj prisotnega (tržnega) komuniciranja o družbeni odgovornosti podjetij (DOP). Čeprav se zdi, da gre za smotrno aktivnost podjetij, se dogaja, da v mnogih kulturah deležniki tako početje razumejo kot nepotrebno bahaštvo. Konceptualni prispevek temelji na kritični primerjavi med različnimi tradicijami izstopajočega komuniciranja in nekomuniciranja o DOP. K razpravi je dodana še študija primera, ki naj dodatno pojasni 'samoumevni' pristop k DOP. Ugotavljamo, da lahko zadržanost do nepotrebnega bahaštva na tem področju izvira iz kulture, religije, zakonodaje in kot kaže naš primer tudi iz ideologije. |
Sekundarne ključne besede: |
Social responsibility;Communication;Slovenia; |
URN: |
URN:NBN:SI |
Vrsta dela (COBISS): |
Delo ni kategorizirano |
Strani: |
str. 1562-1572, 1710 |
Letnik: |
ǂLetn. ǂ48 |
Zvezek: |
ǂšt. ǂ6 |
Čas izdaje: |
nov.-dec. 2011 |
ID: |
9101599 |