| Jezik: | Angleški jezik | 
|---|---|
| Leto izida: | 2013 | 
| Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek | 
| Organizacija: | UL PEF - Pedagoška fakulteta | 
| Založnik: | Pedagoška fakulteta Univerze | 
| UDK: | 376(497.5) | 
| COBISS: | 
                
                    9712969
                     
                
             | 
        
| ISSN: | 1855-9719 | 
| Matična publikacija: | CEPS journal | 
| Št. ogledov: | 868 | 
| Št. prenosov: | 246 | 
| Ocena: | 0 (0 glasov) | 
| Metapodatki: | 
                 | 
        
| Sekundarni jezik: | Slovenski jezik | 
|---|---|
| Sekundarni naslov: | Izbrani vidiki sodelovanja v inkluzivnem izobraževanju - izkušnje učiteljev | 
| Sekundarne ključne besede: | otroci s posebnimi potrebami;inkluzija;strokovna pomoč;Hrvaška;special education;teacher;pouk po prilagojenem programu;učitelj; | 
| URN: | URN:NBN:SI | 
| Vrsta dela (COBISS): | Delo ni kategorizirano | 
| Strani: | str. 93-117 | 
| Letnik: | ǂVol. ǂ3 | 
| Zvezek: | ǂno. ǂ2 | 
| Čas izdaje: | 2013 | 
| ID: | 9105424 |