contributions from Ljubljana
Dejan Verčič (Avtor)

Povzetek

Public relations emerged as an academic discipline in the 1980s in the US, and in 1990s it institutionalised itself in European academia as well. Work at the Marketing Communication and Public Relations department, Faculty of Social Sciences, University of Ljubljana, has been instrumental in the Europeanisation and globalisation of the predominantly US public relations theory and contributed to the development of the reflective model of public relations.

Ključne besede

Komunikacijsko upravljanje;Odnosi z javnostmi;Slovenija;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
UDK: 659.4(497.4Ljubljana)
COBISS: 30885981 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0040-3598
Matična publikacija: Teorija in praksa
Št. ogledov: 466
Št. prenosov: 91
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni povzetek: Odnosi z javnostmi so se kot akademska disciplina pojavili v osemdesetih letih prejšnjega stoletja v ZDA, v devetdesetih pa so se uveljavili tudi na Evropskih univerzah. Delo na Katedri za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani je pomembno prispevalo k evropeizaciji in globalizaciji pretežno severnoameriške teorije odnosov z javnostmi in soustvarilo reflektivni model odnosov z javnostmi.
Sekundarne ključne besede: Communication management;Public relations;Slovenia;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 1598-1610, 1711
Letnik: ǂLetn. ǂ48
Zvezek: ǂšt. ǂ6
Čas izdaje: nov.-dec. 2011
ID: 9107199
Priporočena dela:
, contributions from Ljubljana
, delo diplomskega seminarja
, delo diplomskega seminarja