magistrsko delo
Mojca Šilc (Avtor), Edi Majaron (Mentor)

Povzetek

V svojem magistrskem delu sem želela raziskovati, ali je lutka res idealen pomočnik v razredu, kot sem med študijem slišala od profesorjev na fakulteti. Nisem raziskovala le načina uporabe lutk v razredu, pač pa tudi vpliv, kakršnega ima lutka na učence, predvsem na njihovo motivacijo in znanje. V teoretičnem delu predstavljam gledališče v poučevanju kot način učenja skozi umetnost. Pišem o lutki pri pouku, o pozitivnih učinkih njenega vključevanja, ter vrstah lutk in načinih njihovega vključevanja v pouk. Predstavljam različne metode dela z lutko in tudi delo z lutko pri različnih učnih oblikah. Teoretični del magistrskega dela zaključujem z nekaj predlogi, kako lutko vključiti k različnim šolskim predmetom. V empiričnem delu predstavim raziskavo, ki sem jo izvedla v drugem in četrtem razredu. V enem oddelku drugega razreda sem z lutko poučevala angleščino, v drugem pa sem ta predmet poučevala brez lutke. V enem izmed četrtih razredov sem z lutko poučevala naravoslovje in slovenski jezik, v drugem pa sem ta dva predmeta poučevala brez lutke. Zanimali so me odziv učencev na lutko, načini dela z njo, znanje učencev in tudi trajnost znanja.

Ključne besede

lutka pri pouku;vrste lutk;oblike dela;metode dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [M. Šilc]
UDK: 37.091.3:792.97(043.2)
COBISS: 10857289 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1018
Št. prenosov: 140
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Teaching with puppet in the first and second period of primary school
Sekundarni povzetek: In the master’s thesis, I wanted to research whether the puppet is really an ideal assistant for primary teachers in class as I was told during my studies. I did not just search for ways of using puppets in class but also for influence a puppet has on pupils, especially on their motivation and knowledge. The theoretical part describes the theatre in education as the way of learning through art. I write about a puppet in class, its positive influence, different kinds of puppets and ways of using them in school lessons. I present various methods of using a puppet and how to use it in different learning forms as well. The theoretical part ends with some suggestions on how to integrate a puppet into particular school subjects. The empirical part presents my research implemented in second and fourth grade of the primary school. I was teaching English with a puppet in one section of the second grade and without it in another. Similarly, I was teaching Slovene and Science with a puppet in one section of the fourth grade and without it in another. I was interested in the pupils’ response to the puppet, the ways of using it, the pupils’ knowledge and its durability.
Sekundarne ključne besede: teaching;puppetry;primary education;pouk;lutke;osnovnošolski pouk;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Pedagoška fak., Poučevanje, Poučevanje na razredni stopnji z angleščino
Strani: VIII, 82 str.
ID: 9115185