diplomsko delo

Povzetek

Diplomsko delo Koncipiranje in zasnova držala za navigacijski sistem na kolesu je sestavljeno iz dveh delov. Izhodišče, iz katerega izhajamo, je, da na samem tržišču takega izdelka še ni. Prvi del obsega koncipiranje in zasnovo držala za navigacijski sistem Garmin za posebno vrsto integriranih kolesarskih krmil. Na podlagi zahtevnika primerjamo štiri možne opcije za izdelavo držala, na podlagi teh pa s pomočjo primerjalnih matrik izberemo najustreznejšo in jo tudi podrobno opišemo. Drugi del obsega metode za trženje tega držala. Tukaj podrobno definiramo štiri glavne elemente, ki so: izdelek, cena, marketinške poti in marketinško komuniciranje. V diplomskem delu smo ugotovili, da je za izdelek primerna maloserijska proizvodnja in da je večino denarja od končne cene izdelka potrebno uporabiti za trženje. Sam izdelek je bil tudi izdelan in je že v uporabi.

Ključne besede

držalo;nosilec;Garmin;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FS - Fakulteta za strojništvo
Založnik: [L. Rakuša]
UDK: 621.88-11+658.8(043.2)
COBISS: 19522582 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 631
Št. prenosov: 77
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Conceiving and Design of Navigation Device on the Bicycle
Sekundarni povzetek: The thesis Conceiving and Design of Navigation Device on the Bicycle is composed of two parts. The starting point from which assumed that no such a product has been produced yet. The first part comprises conceiving and design of Garmin navigation system holder for a specific type of integrated Bicycle Handlebars. Based on the requester we have compared the four possible options for the holder, based on those while using comparative matrix we have selected the most appropriate which we have described in details. The second part comprises a method for marketing of this holder. Here we define in detail the four main elements of which are: product, price, marketing channels and marketing communication. In this thesis, we found that the product is suitable for small series production and that most of the money from the final price of the product should be used for the marketing thereof. The product itself was also manufactered and is already in use.
Sekundarne ključne besede: holder;carrier;Garmin;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za strojništvo
Strani: 73 f.
ID: 9119691