Jana Beronja (Avtor), Verena Koch (Avtor), Francka Lovšin (Avtor)

Povzetek

Vključevanje informacijsko-komunikacijske tehnologije v pouk gospodinjstva nam omogoča kakovostno poučevanje in skupaj s tehnološkim napredkom ponuja vedno inovativnejše pristope poučevanja. Rezultati empirične raziskave, v kateri je sodelovalo 44 učencev 6. razredov osnovne šole, starih povprečno 11,2 leta, so pokazali pozitiven vpliv uporabe kviza pri pouku gospodinjstva z vidika zapomnjenja snovi. Rezultati so pokazali, da so učenci, ki so novo snov ponavljali s pomočjo kviza, v večjem deležu pravilno rešili naloge. Snov so si tudi po daljšem času bolje zapomnili. Vpeljava kviza v delo je tudi pozitivno vplivala na motiviranost učencev za delo.

Ključne besede

učne oblike;informacijsko-komunikacijska tehnologija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 373.32.016:64
COBISS: 10864457 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1146
Št. prenosov: 195
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Effectiveness of web quiz in teaching nutrition content
Sekundarni povzetek: Integrating Information and Communication Technology in home economics lessons enables high-quality teaching and, together with technological advances, allows for innovative teaching approaches. The results of empirical research conducted among 44 pupils attending the 6th grade of primary school and aged 11.2 years on average showed a positive effect of using the web quiz in home economics lessons. The results also indicated that the pupils who solved the web quiz and thus repeated what they had learned solved more tasks correctly. They also managed to remember more of what they had learned. In addition, the introduction of the quiz in lessons had a positive impact on the pupils' motivation for work.
Sekundarne ključne besede: teaching;home economics;primary education;teacher;pouk;gospodinjstvo;osnovnošolski pouk;učitelj;
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: Str. 985-990
ID: 9119809