diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija, Informatika v organizaciji in managementu

Povzetek

Z diplomskim delom smo predstavili problem pri samostojnem podjetniku CVETO s.p., ki se ukvarja z vzdrževanjem in popravilom motornih vozil in voznih sredstev. Samostojni podjetnik CVETO s.p. ima težave pri vodenju evidence zaloge, evidenci in ažurnosti strank, izdajanju delovnih nalogov in izdajanju specifikacij k računu. Z diplomskim delom predstavljamo rešitev za omenjene probleme. Rešitev obsega vzpostavitev baze podatkov in izdelavo spletne aplikacije, ki izkorišča bazo podatkov in tako olajša reševanje omenjenih problemov. Pri bazi podatkov so opisane tabele in relacije med tabelami. Baza je razdeljena na štiri glavne segmente. Prvi segment je nabava, ki vključuje dobavo artiklov pri dobaviteljih na podlagi dobavnic. Specifikacija k računu vključuje tabele za izdelavo specifikacije k računu s postavkami. Zaloga vsebuje seznam tabel za vodenje zaloge. Zaloga se preračuna iz dobave, od katere se odšteje odpis in porabljeni artikli, ki so navedeni na specifikacijah k računu. Četrti segment je stranka. Stranka se uporablja za vodenje evidenc o strankah, njihovih vozilih in izdanih specifikacijah k računu. Posredno smo z bazo podatkov rešili problem izdajanja delovnih nalogov in s posebno tabelo v program vključili tudi plan zasedenosti. Za prikaz, vnos in obdelavo podatkov v bazi podatkov se uporablja spletna aplikacija. Spletna aplikacija vsebuje vnosne maske, preglede in statistične podatke, ki se pridobijo iz baze podatkov. Prednost uporabe aplikacije, ki vsebuje bazo podatkov, je hitro in natančno vodenje zaloge, strank, izdajanje specifikacij k računu, vodenje plana zasedenosti in izdajanje delovnih nalogov. Prav tako nam omogoča statistični pregled, iskanje in ponovni izpis podatkov za pretekla obdobja.

Ključne besede

baza podatkov;specifikacija k računu;delovni nalog;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [R. Glamočanin]
UDK: 004.42
COBISS: 7521555 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 897
Št. prenosov: 83
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: SOFTWARE SOLUTION TO SUPPORT VEHICLE MAINTENANCE
Sekundarni povzetek: The thesis outlines the problem of the independent entrepreneur CVETO s.p. who deals with maintenance and repair of motor vehicles and other means of transportation. Independent entrepreneur CVETO s.p. has problems with record-keeping, inventory, updating customer records and issuing work orders and invoice specifications. The thesis presents a solution to the above-mentioned problems. The solution pertains to establishing a database and a website that utilizes the database and facilitates the work related to the above-listed problems. The database describes tables and relationships between tables. The database is divided into four main segments. The first segment relates to purchase which includes the supply of products from suppliers based on supply orders. Invoice specification includes tables for the production of invoice specification with items. The stock contains a list of tables for managing the stock. Stock is calculated by deducting the write-off and the used items listed in the invoice specifications from supply. The fourth segment is the client. The client is used for keeping records about clients, their vehicles and the issued invoice specifications. By establishing a database we also solved the problem of issuing work orders. By producing a specific table the programme also produces a plan of availability. A web application is used for reviewing, entering and processing data in the database. The web application contains input forms, reviews and statistics obtained from the database. The advantage of using a web application, which contains a database, is fast and accurate stock-keeping, customer recordkeeping, issuing invoice specifications, keeping a plan of availability and issuing work orders. It also enables statistical review as well as searching and displaying data for previous periods.
Sekundarne ključne besede: database;invoice specification;work order;web application;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijo dela
Strani: 39 f.
ID: 9122814
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija, Informatika v organizaciji in managementu
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija Organizacija in management informacijskih sistemov
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management informacijskih sistemov
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacijska informatika