magistrsko delo
Danica Lovenjak (Avtor), Andrej Škerlep (Mentor), Miro Kline (Komentor)

Povzetek

Osebnost kot blagovna znamka

Ključne besede

zvezdniki;slavneži;osebna znamka;Slavni ljudje;Osebnost;Blagovne znamke;Magistrska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [D. Lovenjak]
UDK: 339.138:316.7(043.3)
COBISS: 33827421 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 913
Št. prenosov: 215
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Celebrities;Personality;Trademarks;Master's theses;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 76 str.
ID: 9123907