magistrsko delo

Povzetek

Pomen notranjega brandinga pri gradnji korporativne identitete

Ključne besede

podjetje;identiteta podjetja;image;blagovne znamke;trženje;kadri;medosebni odnosi;komuniciranje;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [N. Merše]
UDK: 658.3
COBISS: 22859750 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 582
Št. prenosov: 171
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂimportance of internal branding in building corporate identity
Sekundarne ključne besede: enterprises;corporate identity;image;trademarks;marketing;personnel;interpersonal relations;communications;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 63, 16 str.
ID: 9125046
Priporočena dela:
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole