primer lastne blagovne znamke podjetja Petrol d.d.
Matej Raspet (Avtor), Tomaž Kolar (Mentor)

Povzetek

Analiza dejavnikov nakupnega odločanja

Ključne besede

Slovenija;brezalkoholne pijače;blagovne znamke;razvoj;nakup;odločanje;vedenje potrošnikov;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Raspet]
UDK: 339.138
COBISS: 22929126 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1667
Št. prenosov: 181
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: ǂAn ǂanalysis of buying decision - making factors: the case of the Petrol private label brand
Sekundarne ključne besede: Slovenia;non-alcoholic beverages;trademarks;development;purchasing;decision making;consumer behaviour;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: III, 54, 18 str.
ID: 9125120