diplomsko delo
Jaša Niklanovič (Avtor), Miro Kline (Mentor)

Povzetek

Mobilni marketing in kako ga zaznavajo podjetja

Ključne besede

mobilni marketing;tržna strategija;Tržno komuniciranje;Oglaševanje;Diplomska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [J. Niklanovič]
UDK: 339.138(043.2)
COBISS: 33897309 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 635
Št. prenosov: 218
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Marketing communication;Advertising;Graduate theses;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 42 str.
ID: 9130024
Priporočena dela:
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management informacijskih sistemov
, diplomska naloga