diplomsko delo
Špela Brvar (Avtor), Samo Bobek (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo je osredotočeno na informacijske tehnologije, ki omogočajo oglaševanje na internetu. Najprej sem se dotaknila oglaševanja samega. Oglaševanje običajno poteka po nekem grobem oglaševalskem načrtu, znotraj katerega v zadnjih fazah izberemo tudi medij za oglaševanje. V današnjem času je internet eden izmed glavnih medijev, preko katerih poteka oglaševanje. Osrednje poglavje je namenjeno predstavitvi določenih informacijskih tehnologij namenjenih internetnemu oglaševanju. Za lažjo predstavo je v tem poglavju zbranih tudi nekaj slikovnih ponazoritev. V zadnjem poglavju je predstavljen praktičen primer oglaševanja na internetu za podjetje Pohištvo Erjavec d.o.o.. Na osnovi preučene teorije in ocene dosedanjega oglaševanja so navedeni tudi moji predlogi za možne izboljšave.

Ključne besede

oglaševanje;internet;informacijska tehnologija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [Š. Brvar]
UDK: 659.131.7:004.738.5(043.2)
COBISS: 12299036 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 612
Št. prenosov: 61
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Information technology for internet advertising
Sekundarni povzetek: The thesis focuses on information technologies which enable the internet advertising. I first present the advertising itself. The advertising usually proceeds with a rough advertising plan that includes a medium for advertising, chosen in the final phases. Nowadays, the internet has become one of the main mediums through which the advertising takes place. The main chapter concentrates on the introduction of certain information technologies which are intended for the internet advertising. The chapter also includes some illustrations that make the subject easier to understand. The last chapter introduces a practical example of internet advertising for the company Pohištvo Erjavec d.o.o.. I give my suggestions for possible improvements based on the studied theory and the assessment of the adverting up to this point.
Sekundarne ključne besede: advertising;internet;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: II, 32 str.
ID: 9131034
Priporočena dela:
, družbene, ekonomske in politične implikacije