diplomsko delo
Matej Repušič (Avtor), Igor Perko (Mentor)

Povzetek

Praktično vsa podjetja imajo danes vsakodnevne opravke s papirno kot tudi z elektronsko korespondenco (računi, predračuni, dobavnicami, elektronsko pošto, pogodbami, poslovnimi analizami, itd.). Posledica tega so velike količine dokumentov in elektronske korespondence. Isto velja za računovodske dokumente. Kadar podjetje ugotovi, da potrebuje pri poslovanju učinkovitejši dostop do poslovne dokumentacije, hitrejši pretok informacij, hitrejše črpanje informacij iz dokumentov, pravočasnost iskanih informacij, kar bi podjetju prihranilo čas in s tem zmanjšalo stroške poslovanja, je smiselno, da se odloči za uvedbo sistema za upravljanje z dokumenti, ki bo pripomogel k učinkovitemu ravnanju z dokumenti v podjetju pri vsakodnevnem poslovanju. Namen diplomske naloge je predstavitev predpisov s področja arhiviranja in elektronskega arhiva, spoznati sistem za upravljanje z dokumenti, spoznati elektronski arhiv kot del sistema za upravljanje z dokumenti, predstavitev zahtev mikropodjetja X do sistema za elektronsko upravljanje računovodskih dokumentov, predstavitev ponudnikov sistemov za elektronsko arhiviranje računovodskih dokumentov in na koncu diplomskega dela tudi predstavitev ugotovitev analize poslovnih učinkov uvedbe elektronskega sistema za upravljanje računovodskih dokumentov v mikropodjetju X.

Ključne besede

dokumenti;dokumentni sistem;arhiviranje;elektronsko arhiviranje;upravljanje dokumentov;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [M. Repušič]
UDK: 005.92:004.63(043.2)
COBISS: 12547356 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 995
Št. prenosov: 89
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Content management system business effect analysis in a micro company
Sekundarni povzetek: Majority of Companies execute daily tasks with correspondence on paper as well as with electronic correspondence (invoices, budgets, delivery notes, E-mails, contracts, business analysis, etc.). This results in large quantities of documents and e-mail correspondence. The same applies to the accounting documents. When a compay discovers that to condut their daily operations, a more efficient access to business documents is required, faster information flows, faster extraction of information from documents, and the need to find the required information in time, which would save time and reduceoperating costs, then it makes sense for the Company to implement a document management system which will contribute to the effective management of documents in the company in daily operations. The aim of the thesis is to analyse legislation related to archiving and electronic archive, to get knowledge of a document management system, of the electronic archive as part of a document management system, to present requirements of micro company X for a system for the electronic management of accounting documents, to introduce suppliers of systems for electronic archiving of accounting documents, and at the end of the thesis, to present findings of an analysis of the effects of the implementation of electronic management of financial documents in a micro company X.
Sekundarne ključne besede: document system;electronic archive;archiving of documents;document management system;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: I, 40 str.
ID: 9133334