diplomsko delo
Povzetek
Ustvarjanje v glasbi vključuje izmišljanje in oblikovanje glasbenih vsebin (melodije, ritma, spremljave) ter raziskovanje glasbenih elementov in sredstev. Otrok svoje glasbene sposobnosti razvija z lastno aktivnostjo, ki je povezana tudi z njegovim interesom. Naloga vzgojiteljev pa je, da otrokom oblikujemo spodbudno in raznoliko glasbeno okolje, ki jim bo omogočilo celostni razvoj. Cilj empiričnega dela diplomske naloge z naslovom Vokalno in instrumentalno ustvarjanje predšolskih otrok je bil ugotoviti, ali otroci v oddelku od 3 do 6 let pevsko in instrumentalno ustvarjajo, kako se odzivajo na dejavnosti vokalnega in instrumentalnega ustvarjanja ter ali se njihov interes za vokalno in instrumentalno ustvarjanje poveča ob sistematičnem načrtovanju dejavnosti s tega področja. Končne ugotovitve kažejo, da lahko s spodbudnim okoljem in izvajanjem dejavnosti pri glasbenem ustvarjanju v otroku ponovno prebudimo in povečamo željo do vokalnega in instrumentalnega ustvarjanja.
Ključne besede
predšolski otroci;ustvarjanje v glasbi;interesi otrok;načrtovanje;diplomska dela;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2016 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[D. Slavic] |
UDK: |
373.2:78(043.2) |
COBISS: |
22234120
|
Št. ogledov: |
1086 |
Št. prenosov: |
148 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
VOCAL AND INSTRUMENTAL CREATIVITY OF PRESCHOOL CHILDREN |
Sekundarni povzetek: |
Creativity in music includes coming up with and forming of musical content (melody, rhythm, accompaniment) as well as exploring musical elements and means. Children develop musical capabilities by being active, and their activity is also linked to their interests. The educator's job is to create a stimulating and diverse musical environment which will enable a wholesome development of a child. The empirical part of the thesis entitled Vocal and Instrumental Creativity of Preschool Children tries to establish whether children from 3 to 6 years old are vocally and instrumentally creative, how they respond to vocal and instrumental creative activities, and whether a systematic planning of activities in this area increases the children's interest for vocal and instrumental creativity. Final findings show that with a stimulating environment and an implementation of creative musical activities we can awake and increase a child's desire for vocal and instrumental creativity. |
Sekundarne ključne besede: |
preschool children;creativity in music;childrenʼs interest;planing;theses; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo |
Strani: |
104 f. |
ID: |
9136023 |