diplomsko delo
Povzetek
Turizem kot pomembna gospodarska panoga iz leta v leto izboljšuje statistiko o številu prihodov in nočitev ter s tem povečuje svoj vpliv na svetovno gospodarstvo, globalno in lokalno okolje ter družbo. Ne spreminjajo se le število prihodov in nočitev, vpliv na okolje itd., ampak se spreminja tudi turistična ponudba. Turistični proizvodi in storitve se specializirajo glede na ciljne skupine turistov. Diplomski seminar »Analiza ponudbe hotelov, primernih za družine« predstavlja specializacijo ponudbe hotelov ciljni skupini – družini. Prilagajanje ciljni skupini je v tujini že dalj časa zelo razvito. Obstajajo hotelske verige in podjetja, ki svojo ponudbo usmerjajo prav v to ciljno skupino. Na podlagi analize stanja v Sloveniji ugotavljamo, da tovrstna ponudba zaostaja za tem trendom v tujini oziroma je zelo slabo razvita in da specializacije z osnovnimi merili za objekte s ponudbo za družine ni. V diplomskem seminarju smo na podlagi raziskave izdelali osnovne smernice za specializacijo hotelov za družine in izvedli anketo, katere rezultati nakazujejo, da takšna ponudba v Sloveniji manjka.
Ključne besede
turizem;hoteli;ponudba;družina;specializacija;primerjalna analiza;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2016 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
Založnik: |
[T. Berlič] |
UDK: |
338.48:640.4(043.2) |
COBISS: |
12431132
|
Št. ogledov: |
654 |
Št. prenosov: |
135 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Analysis of family friendly hotels |
Sekundarni povzetek: |
Tourist arrivals statistics is getting better and better each year and tourism contribution to world's economics and trade is also great. It’s global, local and environmental impacts are rising. There are changes in number of arrivals, overnight stays, environmental impact and also in tourist offer. Tourist products and services are getting specialized for different target groups. Diploma Analysis of hotels suitable for families presents specialization of hotels to target group family. Adjustment to this target group is well known and developed abroad. There are hotel chains and companies whit offer specialized only for families. Results of our analysis show that current condition of this offer in Slovenia, it is not competitive to trends abroad, it is undeveloped and that there is no specialization, with basic criteria for hotels for families. Based on research we have made basic guidelines for specialization for hotels for families and carried out a survey, which showed that this kind of hotel offer in Slovenia is missing. |
Sekundarne ključne besede: |
hotels for families;specialization of hotels;family segment;Kinderhotels;guidelines for specialization; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Strani: |
II, 35 str. |
ID: |
9136071 |