diplomsko delo
Povzetek
Banke v sodobnem času vedno večji poudarek dajejo bančnim storitvam, ki jih ponujajo komitentom. Želijo obdržati sedanje in čim bolj privabiti bodoče komitente. Ni več samoumevno, da bo, ko enkrat izberemo svojo banko, s katero poslujemo, sodelovanje dolgoročno. Želja banke je sicer takšna, komitenti pa ob poplavi informacij tehtamo in premlevamo, ali imamo res najboljšo in najbolj ugodno banko.
V diplomskem delu najprej predstavimo banko in bančni sistem. V nadaljevanju opredelimo, kaj bančne storitve so, njihovo delitev ter trženje le-teh. Ker pri izbiri banke komitenti želimo dobiti čim več informacij, predstavimo nekaj kriterijev, ki se nam zdijo pomembni pri odločanju, katero banko izbrati. Na koncu diplomskega dela analiziramo nekaj bančnih storitev bank na Koroškem in analiziramo anketni vprašalnik, ki so ga izpolnili prebivalci krajev na Koroškem. Z anketo smo želeli ugotoviti, katere bančne storitve prebivalci koroških mest uporabljajo in kateri kriteriji so zanje pomembni, ko izbirajo banko.
Ključne besede
banke;hranilnice;bančni sistemi;bančno poslovanje;storitve;komitenti;zadovoljstvo;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2016 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
Založnik: |
[K. Zorman] |
UDK: |
336.71(043.2) |
COBISS: |
12339228
|
Št. ogledov: |
1021 |
Št. prenosov: |
207 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Comparison of bank service and savings in region Koroška |
Sekundarni povzetek: |
Nowadays banks emphasize banking services, which they offer to the clients. They want to do their best at keeping current and attacking future clients. It is not self-evident anymore that when we choose our bank, this will be long term. Although that is what bank wants, clients in this information age are constantly considering whether we have the best and the most favourable bank.
In this diploma thesis we firstly present bank and banking system. In addition we define what banking services are, their division and marketing. When we choose a bank, we want to have a lot of information about it; therefore we present some criteria that seem important by making a decision, which bank to choose. In the end of the thesis we analyse some banking services of the banks in the region Koroška and we analyse a survey questionnaire, which the inhabitants of Koroška have filled in. With that questionnaire we wanted to find out, which banking services inhabitants in this region use and which criteria are important, when they choose a bank. |
Sekundarne ključne besede: |
bank;banking system;banking services;criteria for choosing a bank;clients satisfaction; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
Strani: |
II, 44 str., 4 str. pril. |
ID: |
9137471 |