diplomsko delo

Povzetek

Sejmi že od nekdaj veljajo za izredno učinkovito orodje tržnega komuniciranja in tudi dandanes, v dobi skokovitega porasta elektronskih medijev, ne izgubljajo na pomenu. Še več, trženjsko naravnana podjetja se čedalje bolj zavedajo njihovega doprinosa tako k doseganju strateških ciljev podjetja kakor tudi kratkoročnih in dolgoročnih prodajnih ciljev. Pomembno prispevajo k povečanju prodaje, pritegnitvi novih kupcev, prepoznavnosti podjetja in utrditvi blagovne znamke ter omogočajo direkten vpogled v stanje panoge ter konkurence. V diplomski nalogi poskušam na kratko opisati tržno komuniciranje kot element trženjskega spleta podjetja ter podrobneje osvetliti sejme kot enega izmed njegovih najpomembnejših orodij. Poleg tega sem želela raziskati, zakaj se v današnjem poslovnem svetu kljub sodobnim cenejšim in množičnejšim orodjem, sejmom še vedno pripisuje tako pomembno vlogo in katere dejavnike mora podjetje upoštevati, če želi, da bo njegov nastop na sejmu uspešen. V analitičnem delu sem na primeru podjetja Gostol-Gopan, d.o.o. Nova Gorica, ki je v svetovnem merilu eno vodilnih podjetij v projektiranju in izdelavi opreme ter celovitih rešitev za srednje velike in velike pekarne, prišla do ugotovitve, da je zavedanje o pomembnosti nastopov na sejmu ter pravilna izpeljava vseh potrebnih aktivnosti s tem v zvezi, ključna za uspešnost sejemske predstavitve.

Ključne besede

prodaja;pospeševanje prodaje;tržno komuniciranje;promocija;sejmi;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [K. Vodopivec Bric]
UDK: 339.174:659.3(043.2)
COBISS: 12425756 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1133
Št. prenosov: 43
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Fairs as marketing communication tool of company Gastol-Gopan, d.o.o.
Sekundarni povzetek: Fairs have always been considered an extremely effective tool of marketing communication as well as today, in the era of the explosion of electronic media, do not lose in importance. Moreover, marketing-oriented companies are more and more aware of their contribution to achieving both strategic goals of the company as well as short and long term sales objectives. They contribute significantly to rise in sales, they attract new customers, strengthened the company and brand recognition and enable a direct insight into the situation in the branch and competition. In this thesis I try to briefly describe the marketing communication as an element of the marketing mix of companies and further illuminate the fairs as one of its most important tools. Moreover, I wanted to explore why in today's business world, despite cheaper and more mass modern tools, fairs are still being attributed such an important role and which factors a company should consider, if it wants to make his appearance at the fair successful. In the analytical part, on the case of the company Gostol-Gopan, d.o.o. Nova Gorica, which is one of the worlds leading companies in the design and manufacture of equipment and integrated solutions for medium and large bakeries, I came to the conclusion, that being aware of the importance of fair appearances as well as the correct performance of all necessary activities in this regard, it is the key to the success of fair presentations.
Sekundarne ključne besede: marketing communication or promotion;sales promotion;fair;fair presentation;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Konec prepovedi (OpenAIRE): 2018-12-31
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 37 f., [4] f. pril.
ID: 9137579