diplomsko delo
Samo Hojnik (Avtor), Damijan Mumel (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo »Analiza oglaševalske kampanje The Cog« preko teoretičnih marketinških modelov in načrta oglaševalske kampanje analizira oglaševalsko kampanjo »The Cog«, naročnika Honda, ki je bila izbrana za najboljšo v avtomobilski industriji za britansko tržišče. Osredotoča se na pomen ustvarjalnosti v oglaševanju in njenem vplivu na uspeh in učinkovitost oglaševalske kampanje. Analiza kampanje pokaže, da je obravnavana kampanja zajela v teoretičnem delu predvidene elemente uspešne oglaševalske kampanje, med katere sodi tudi oglaševalska ustvarjalnost. Ustvarjalnost, originalnost in dober načrt (strategija in načrt) ter izvedba oglaševalske kampanje, so vplivali na izjemno učinkovitost kampanje, ki je postala viralna celo na spletu, še pred časom YouTube-a.

Ključne besede

oglaševanje;marketinški splet;oglaševalske kampanje;oglaševalske agencije;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [S. Hojnik]
UDK: 659.1/.3(043.2)
COBISS: 12332828 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2248
Št. prenosov: 163
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Analysis of The Cog advertising campaign
Sekundarni povzetek: The thesis analyses »The Cog« Advertising Campaign presents the relevant theorethic advertising models that are used in the case study of the Cog advertising campaign. The Cog is the most awarded advertising campaign in the history of British automobile sector and has been extremely effective. The analysis focuses on the role of advertising creativity in drafting an advertising campaign and in its success. The anayzed campaign was original, creative and based on a solid and consistent strategy and plan and it was executed properly. The analysis has shown that the campaign included all the neccessary elements and steps for a successfull advertising campaign that went viral online prior to the launch of YouTube.
Sekundarne ključne besede: advertising;marketing mix;advertising campaign;advertising creativity;efficiency;viral advertising;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: II, 52 str.
ID: 9137687