diplomsko delo
Nejc Tramšek (Avtor), Simon Kolmanič (Mentor), Damjan Strnad (Komentor)

Povzetek

V tem diplomskem delu se ukvarjamo z vizualizacijo jezer in morij v pogonu Unity 3D. V začetku je zapisan kratek pregled zgodovinskega razvoja metod za vizualizacijo vodnih po-vršin in vodotokov in nato predstavitev teh metod. Za lažje razumevanje smo nekatere te metode predstavili in opisali tudi v praktičnem delu. Izdelali smo vizualizacijo morja ter jezera in pri tem uporabili nekatere opisane metode vizualizacije.

Ključne besede

morje;jezera;računalniška grafika;vizualizacija;Unity 3D;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: N. Tramšek
UDK: 004.92:627.222(043.2)
COBISS: 19593238 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 876
Št. prenosov: 169
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: VISUALISATION OF LAKES AND SEAS USING UNITY 3D
Sekundarni povzetek: In this thesis we focus on the visualisation of lakes and seas in the Unity 3D game engine. In the beginning of the document we do a brief overview and description of methods that were used through history for the visualisation of water surfaces. For easier understanding we also described and used some of these methods in a practical manner where we created the visualisation of a lake and a sea.
Sekundarne ključne besede: sea;lakes;computer graphics;visualization;Unity 3D;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Računalništvo in informacijske tehnologije
Strani: IX, 55 str.
ID: 9137715