diplomsko delo
Sergej Horvat (Avtor), Samo Bobek (Mentor)

Povzetek

Predstavitev smo strnili v štiri poglavja, v katerih smo prikazali bistvo delovanja elektronskega poslovanja v mednarodnem podjetju. Poglavja predstavljajo kratek in jedrnat opis delovanja elektronskega poslovanja v malem mednarodnem podjetju. Predstavljen je potek razvoja ter trenutno stanje elektronskega poslovanja v praksi malega podjetja, ki pa prav tako zajema poslovanje slovenskega malega podjetja. Pri obdelavi podatkov smo bili objektivni, konsistentni ter natančni. Naše trditve predvidevajo dejstvo, da večina podjetij v Sloveniji uporablja širokopasovni internetni dostop. Na podlagi podatkov ugotavljamo, da omogoča vključitev elektronskega poslovanja v poslovanje mednarodnega malega podjetja povečanje komunikacije s strankami ter poslovnimi partnerji, hitrejši dostop do informacij na trgu ter poveča učinek konkurenčne prednosti, kar pa so eni od ključnih faktorjev povečanja prodaje.

Ključne besede

poslovna informatika;elektronsko poslovanje;internet;poslovni modeli;mednarodno podjetje;mala podjetja;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [S. Horvat]
UDK: 004.738.5(043.2)
COBISS: 12345372 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 587
Št. prenosov: 63
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: E-commerce in small international company
Sekundarni povzetek: We summed up the presentation in four chapters, in which we shown the essence of e-commerce in an international company. Chapters present a short but a core of e-commerce in small international business. We shown the evolution and curent condition of practise in small business, which also concludes slovenian small companies. Within data processing we were objective, consistent and percise. Our arguments predict the fact, that most of slovenian companies are using broadband internet access. On the basis of data, our findings shown, that the complimentation of e-commerce in a small international business increases the comunications with customers and business partners, it brings faster access to market data and increases the competitive advantages, which are one of the key sells increasement factor.
Sekundarne ključne besede: e-commerce;internet;business to business e-commerce;e-commerce business models;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: II, 49 str.
ID: 9137750
Priporočena dela:
, delo diplomskega projekta
, zaključna projektna naloga
, svet modnih oblačil
, diplomska naloga